دسته‌بندی نشده

نقاط تزریق بوتاکس‌ در صورت کدام است؟

این موضوع بسیار منطقی و طبیعی است که با بالا رفتن سن، پوست چروکیده و افتاده شود اما برخی از افراد علائم پیری زودتر در چهره نمایان می‌شود. در هر صورت سبک زندگی غلط، داشتن استرس در طول روز، تغذیه نامناسب، عدم مراقبت از پوست و بسیاری از موارد دیگر همگی در پیری زودرس بسیار تاثیرگذار هستند. شاید شما از جمله افرادی هستید که اکنون از عدم توجه خود به زیبایی و پوست پشیمان باشید.

آیا می‌ توان تزریق بوتاکس در تمامی نواحی صورت را انجام داد؟

لازم به ذکر است که بدانیم بوتاکس از چه چیزی ساخته می‌شود. در واقع بوتاکس از باکتری کلستریدیوم، سمی به نام بوتولینوم تولید می‌شود که بسیار خطر آفرین بوده و حتی می‌تواند به مرگ ختم شود. همین سم جهت تهیه بوتاکس مورد استفاده قرار می‌گیرد. به طور حتمی این فکر به سراغ شما آمده که چطور چنین سم خطرناکی برای عمل زیبایی مورد استفاده می‌گیر‌د. باید دانست که بوتاکس، دربردارنده ترکیبات دیگر نیز بوده و متخصص دوز معینی از آن را به عضلات تزریق می‌نمایند.
ناحیه مورد تزریق، به طور موقت فلج می‌شود و از این پس، آن بخش از صورت هیچ تغییر حالتی نمی‌دهد در نتیجه چروکیده نخواهد شد. پیشنهاد ما این است که این عمل زیبایی را تحت نظر پزشک متخصص انجام دهید تا هیچ نوع اتفاق ناخوشایندی برای شما ایجاد نشود. پزشکان معتقد هستند تزریق بوتاکس تقریبا برای تمامی نواحی صورت به غیر از مناطق بسیار حساس، امکان‌پذیر است.

نقاط تزریق بوتاکس‌ در صورت

مناطق بالا تزریق بوتاکس صورت

  • تزریق بوتاکس درخطوط پیشانی
  • تزریق بوتاکس درخطوط اخم (بین ابرو)
  • تزریق بوتاکس در بالای بینی (خطوط بانی)

مناطق وسط تزریق بوتاکس صورت

  • تزریق بوتاکس در ابروها
  • تزریق بوتاکس در زیر چشم (فرورفتگی)
  • تزریق بوتاکس در چین و چروک دور چشم (پاهای کلاغ)

مناطق پایین تزریق بوتاکس صورت

  • تزریق بوتاکس در فک و گردن
  • تزریق بوتاکس در لب (اطراف دهان)
  • تزریق بوتاکس در چانه (برای جلوگیری از کم رنگ شدن)

نواحی بالا تزریق بوتاکس صورت

  • تزریق بوتاکس در خطوط اخم (بین ابرو)

بیشتر بخوانید: روش‌های بی‌نظیر جهت از بین بردن چروک پیشانی

چه کسانی قادر نخواهند بود تزریق بوتاکس به صورت را انجام دهند؟

درست است که تزریق بوتاکس به عنوان یک عمل زیبایی فوق‌العاده برای جوانسازی پوست به شمار می‌رود اما افراد زیر نباید برای تزریق بوتاکس اقدام نمایند:

  1. تزریق بوتاکس برای افراد مبتلا به بیماری‌های قلبی، عروقی و مبتلایان به اختلالات خون ممنوع است.
  2. در صورتی که از دارو‌های خاصی استفاده می‌کنید، حتما به متخصص اطلا دهید شاید تزریق بوتاکس برای شما مضر باشد.
  3. به علاوه افرادی که به بیماری ‌ام اس، ضعف سیستم ایمنی بدن و بیماری کلیوی مبتلا هستند، میبایست روش دیگری برای از بین بردن چروک‌های پوستی انتخاب نمایند.
  4. افراد باردار و شیرده نباید به سراغ تزریق بوتاکس بروند. البته مطالعه‌ای مبنی بر تاثیر منفی بوتاکس بر مادر باردار و نوزاد ثابت نشده است اما بهتر است احتیاط کنید.

نقاط تزریق بوتاکس‌ در صورت

نتایج مطلوب تزریق بوتاکس به نواحی صورت

اگر تزریق بوتاکس را به متخصص باتجربه و ماهر بسپارید، شک نکنید نتیجه دلخواه را بدست خواهید آورد:

نخستین اثر تزریق بوتاکس به صورت، جوانسازی پوست خواهد بود. حتی یک چین کوچک کنار چشم هم شادابی چهره شما را کاهش می‌دهد. انجام تزریق بوتاکس به صورت با حذف این خطوط، شادابی و طراوت را به چهره ما باز می‌گرداند. ممکن است شما از جمله افرادی باشید که همیشه آرزو داشته‌اید گونه‌های زیبا داشته باشید. با تزریق بوتاکس می‌توانید گونه‌های خود را به همان حالتی که دوست دارید در آورید.

سخن پایانی

در سال‌های پیش بوتاکس جهت درمان عدم تقارن چشم‌ها مورد استفاده قرار می‌گرفت. اما متخصصان با گذشت زمان دریافتند که بوتاکس جهت بهبود ظاهر پوست، چین و چروک‌های سطحی و خطوط ریز هم کاربردی است. استفاده از بوتاکس برای زیبا و جوانسازی صورت توسط سازمان غذا و دارو (FDA) هم مورد تایید واقع شده است. سم بوتولینوم با فلج کردن عضلات و اندام‌های خاصی از صورت به طور موقتی چین و چروک‌ها را کاهش داده و پوستی صاف و زیبا برایتان به ارمغان بیاورد.

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.