مراقبت و بهداشت, نکات زیبایی

معرفی بهترین روش‌های چاقی صورت

معرفی بهترین روش‌های چاقی صورت

معرفی بهترین روش‌های چاقی صورت؛ به نظر می‌رسد شما علاقه‌مند هستید تا چهره‌ای چاق و گونه‌هایی برجسته داشته باشید تا جوان‌تر به نظر بیایید. بنابراین، شما روش‌های متعددی را برای این هدف امتحان می‌کنید تا بهترین راهکار برای ماندگاری چاقی صورت را پیدا کنید. یکی از بهترین راه‌ها استفاده از موادغذایی پرمقدار و ویتامین است که به شما کمک می‌کند چهره‌ی بشاش و برجسته‌تری داشته باشید.

راهکارهای طبیعی چاق شدن صورت

برای برجسته کردن گونه‌ها و تپل شدن چهره، روش‌های مختلفی وجود دارد که به عنوان یکی از ماندگارترین روش‌ها برای چاقی صورت به افراد توصیه می‌شوند. این روش‌ها شامل:

  • مصرف ژله به صورت ناشتا

شاید نظرتان راجع به خوردن ژله به منظور چاق کردن صورت بپرسم. اما باید اعتراف کنم که این ادعا درست است. ژله، به خاطر حاوی ژلاتین، در بهبود و سلامت پوست تأثیر قابل توجهی دارد. از تجربه افراد مختلف نیز مشخص شده است که اگر به طور منظم و ناشتا حدود 3 تا 4 ماه ژله مصرف کنید، پس از گذشت آن مدت، تغییراتی در پوستتان را مشاهده خواهید کرد.

  • استفاده از روغن‌های گیاهی

به قول بسیاری از مردم، استفاده از روغن‌های گیاهی بر روی پوست می‌تواند منجر به حالت مرطوب، سالم و برجسته شدن پوست شود. برخی از روغن‌هایی که برای تغذیه پوست پیشنهاد می‌شوند شامل روغن بادام، روغن نارگیل، روغن آووکادو و روغن زیتون هستند. با استفاده از این روغن‌ها، می‌توانید پوست صورت خود را تقویت کرده و برشمرده‌تر و سفت‌تر کنید.

  • استفاده از شی‌باتر

شی باتر دارای خاصیت آنتی‌اکسیدانی و ضد التهابی است. این خاصیت به دلیل وجود تریترپن، توکوفرول، فنل و استرول‌ها در آن است. برخی طرفداران این ماده پیشنهاد می‌دهند که ۲ فنجان شی باتر را با نصف فنجان شکر دانه‌ریز مخلوط کرده و بعد از حمام، این مخلوط را به گونه‌ها مالید. ماساژ دهید و به مدت ۵ دقیقه روی گونه‌ها نگه دارید. سپس به مدت ۵ دقیقه اجازه دهید روی صورتتان باقی بماند و در نهایت آن را با آب گرم شستشو دهید.

  • نوشیدن آب کافی

آب، پوست را آبرسانی کرده و در طول روز آن را تمیز و شاداب نگه می‌دارد. برای حفظ آب بدن، در برنامه روزانه‌تان حداقل 8 تا 10 لیوان آب مصرف کنید. صورتی که هیدراته باشد، نسبت به صورت‌های لاغر و افتاده، بهتر و سالم‌تر به نظر می‌رسد و چاقی آن را تحسین می‌کند.

  • جوانه گندم و چاقی صورت

جوانه گندم یکی از سالم‌ترین مواد غذایی است که دارای آنتی‌اکسیدان‌های ضروری برای بدن می‌باشد. بهتر است در رژیم غذایی خود، به ویژه در شام، سالاد کاهو و جوانه گندم را مصرف کنید تا در کوتاه مدت، تأثیرات فوق‌العاده آن بر روی پوستتان را مشاهده کنید. این ماده دارای ویتامین‌های E و B بوده و می‌توانید آن را به عنوان یک ماسک صورت استفاده کنید.

همچنین پیشنهاد می‌شود مقاله صفر تا صد علت چاقی شکم در افراد لاغر را نیز مطالعه نمایید.

راهکارهای طبیعی چاق شدن صورت
آیا چاقی صورت با خواب امکان پذیر است؟

برای داشتن پوستی سالم و شفاف، خواب بسیار حائز اهمیت است. همیشه توصیه می‌شود قبل از خواب صورت خود را تمیز و مرطوب کنید. خواب به مدت 8 ساعت که به طور کامل استراحت کنید، گردش خون در صورت را بهبود می‌بخشد و در صبح روز بعد ظاهری درخشان به پوست صورتتان می‌بخشد. اگر خواب کافی نداشته باشید، نتیجه مطلوب را از هیچکدام از روش‌های فوق نخواهید گرفت.

راهکار‌های پزشکی چاقی صورت

استفاده از روش‌های طبیعی ممکن است به شما به طور موقت گونه‌های چاقتری بخشند. اما اگر به دنبال روش‌های بلندمدت برای افزایش حجم گونه‌های خود هستید، می‌توانید به روش‌های درمانی پزشکی یا زیبایی مانند تزریق پرکننده گونه (فیلر) یا جراحی صورت مراجعه کنید. این روش‌ها به ویژه مؤثر برای حالت گونه‌های افتاده می‌باشند.

  • چاق شدن صورت با تزریق فیلر

در راستای پرتر نشان دادن گونه‌های شما، متخصصان زیبایی از تزریق فیلر پوستی استفاده می‌کنند. این تزریق‌ها شامل مایعی هستند که در گونه‌ها رسوب می‌کند و آنها را حجیم‌تر می‌کند. اما وجود فیلر‌ها در گونه‌ها راه حل دائمی برای ایجاد گونه‌های چاق نمی‌باشد. نتایج حاصل از این روش ممکن است به طور معمول تا 15 تا 18 ماه دوام بیاورند.

  • لیفت چشم

افتادگی پلک یا متورم پوست اطراف چشم ممکن است باعث جلوه کوچکتر شدن گونه‌های شما شود. اگر با همین مشکل روبرو هستید، می‌توانید به صورت جراحی زیبایی بافت‌های اضافی اطراف چشم تان را تعدیل کنید یا پلک‌ها را لیفت نمایید. این روش می‌تواند گونه‌ها را پرتر و گردتر به نظر برساند.

  • چاقی صورت با مصرف قرص

درواقع، چندین نوع قرص برای چاقی صورت در داروخانه‌ها موجود است. پزشکان غالباً پس از انجام آزمایش‌های مورد نیاز، به مراجعان خود توصیه می‌کنند که قرص مصرف کنند. به طور کلی، شناخت با انواع قرص‌ها برای افزایش چاقی صورت، به شما کمک می‌کند تا به شکل کاملتری از این زمینه آگاه شده و تصمیم گیری صحیح‌تری داشته باشید. (ژل ر‌پلنژن ایمپلنت اس اورجینال، فیلر ر‌پلنژن ایمپلنت اس)

  • تزریق چربی

تزریق چربی از سایر نواحی بدن به نقاط فرورفته صورت، یکی از روش‌های پزشکی برای افزایش چاقی صورت است. اما برخی متخصصین تاکید می‌کنند که برخی افراد ممکن است به دلیل فعالیت و ورزش مکث زیاد، چربی تزریق شده را جابجا کنند و نتوانند برای مدت طولانی از فرم چاق صورت خود لذت ببرند. بنابراین، مشاوره از یک پزشک متخصص در این زمینه می‌تواند به شما در تصمیم‌گیری کمک کند و بهترین راه حل را برای شما تعیین کند.

چاقی صورت با ماساژ با انواع روغن

چاقی صورت با ماساژ با انواع روغن

ماساژ پوست با استفاده از روغن، یکی از بهترین روش‌ها برای افزایش چاقی صورت و کاهش مشکلات زیر چشم است. روش ماساژ با روغن، توسط بسیاری از افراد استفاده شده و نتایج مثبتی را به همراه داشته است. استفاده از روغن در ماساژ، می‌تواند پوست صورت را رطوبت بخشیده و بهبود بخشیده به سلامت پوست شود. برخی از روغن‌های مناسب برای افزایش چاقی صورت و کاهش مشکلات زیر چشم عبارتند از:

  1. روغن بادام، که بهترین گزینه برای تغییر رنگ و نرمی پوست صورت است.
  2. روغن نارگیل، که یک گزینه مناسب برای ضد عفونی کردن پوست و محافظت از آن در برابر اشعه ماورای بنفش است.
  3. روغن خراطین، که مناسب برای پر کردن پوست است و در طول سال‌های گذشته نتایج خوبی را به اثبات رسانده است. تمام نواحی بدن، از جمله صورت، می‌توانند از این روغن بهره‌برداری کنند.

سخن پایانی

صورت چاق و پر، ظاهر جوانی را به افراد می‌بخشد و برای بسیاری از افراد رویایی است. بنابراین، بسیاری از افراد به دنبال روش‌هایی برای پر کردن و جذاب نشان دادن صورت خود هستند. تزریق ژل و فیلر یکی از ساده‌ترین روش‌هایی است که برای پر کردن صورت استفاده می‌شود. با این حال، این روش‌ها نتایج موقتی دارند و با هزینه‌های بالا همراه هستند. اما روش‌های ساده‌تری نیز وجود دارند که می‌توانند صورت شما را پرتر و جذاب نشان دهند.

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.