مراقبت و بهداشت, دانستنی ها

مقایسه ژل رووفیل اصل و تقلبی

رووفیل یک نوع فیلر (پرکننده) نسل جدید است که قادر به داشتن ماندگاری بیشتری نسبت به سایر هیالورونیک اسیدها است. با تزریق ژل رووفیل، زیبایی شما امروز و در آینده حفظ می‌شود. این فیلر از مواد با کیفیت بالا تشکیل شده است و با استفاده از فناوری نوآورانه مرکز تحقیقات کارگن، که یک رهبر در زمینه مواد آرایشی و بهداشتی زیست‌فعال است، ساخته شده است. توسعه پیشرفته پپتیدها نتیجه‌ای ایمن و کامل را برای شما فراهم می‌کند و باعث صرفه‌جویی در وقت، انرژی و پول شما می‌شود.

کاربردهای ژل رووفیل

ژل رووفیل یکی از فیلرهای با کیفیت است که از هیالورونیک اسید تهیه می‌شود. به دلیل نتایج مطلوب و طبیعی که در پوست ایجاد می‌کند، این فیلر طرفداران زیادی در سراسر جهان دارد. استفاده از ژل رووفیل در درمان‌های زیبایی به صورت گسترده‌ای صورت می‌گیرد و شامل موارد زیر می‌شود:

  • رفع نواقص جزئی بینی
  • کاهش چروک و گودی زیر چشم
  • برجسته‌سازی و تغییر شکل لب‌ها
  • حذف خطوط پیشانی، لبخند و اخم
  • افزایش شادابی و تازگی پوست صورت
  • جوانسازی و کاهش چروک‌های صورت
  • زاویه‌سازی صورت در مناطقی اعم از گونه‌ها، چانه و فک

در مجموع، ژل رووفیل به عنوان یک فیلر با کاربردهای متنوع در حوزه زیبایی شناخته شده است.

تشخیص ژل اصلی رووفیل

چرا رووفیل موثرتر از سایر رقبا عمل می‌کند؟

بر اساس نتایج  تست آزمایشگاهی، رووفیل در مقایسه با سایر رقیب‌های خود در بازار نشان داد که کلاژن و هیالورونیک اسید کمتر تحت تأثیر تخریب آنزیمی قرار می‌گیرند. علاوه بر این، باید به این نکته توجه داشت که رووفیل به آرامی تجزیه شده و تأثیر آن بیشتر طول می‌کشد، که به این معنی است که ماندگاری آن بیشتر است.

نحوه تشخیص رووفیل اصلی از تقلبی

برای تشخیص ژل رووفیل اصل از نمونه‌های تقلبی، معیارها و روش‌های متعددی وجود دارد که بسیار کارآمد هستند. تعدادی از این موارد عبارتند از

  • خارج شدن از پوست

ژل‌هایی که کیفیت پایین دارند، ممکن است در بازه‌های زمانی مشخصی یکباره تورم و عفونت داشته باشند و در برخی موارد، سیستم ایمنی بدن ممکن است آن‌ها را از بین ببرد. استفاده از برندهای ناشناخته با هزینه کم هیچ تأثیر مثبتی نخواهد داشت؛ حتی ممکن است برای پوست عوارض جدی به همراه داشته باشد. به همین دلیل، بهتر است از برندهای معتبر و با کیفیت استفاده کنید تا نتیجه مطلوب در عمل زیبایی برای شما به دست آید.

  • ماندگاری فیلر

فیلرهای ناشناخته که اصالت ندارند، از جنس مواد پلیمری تشکیل شده‌اند و در بدن قابل جذب نمی‌باشند و دارای ماندگاری بسیار طولانی هستند. در برخی موارد، ممکن است موادی وجود داشته باشند که توسط بدن قابل جذب باشند؛ اما به دلیل تکنولوژی نامناسب، سریعاً در بدن تجزیه می‌شوند. ماندگاری بسیار طولانی یا بسیار کوتاه، از ویژگی‌های فیلرهای تقلبی هستند؛ اما فیلرهای با کیفیت بالا دارای ماندگاری حدود دو سال هستند

  • اندازه جعبه محصول

یکی از روش‌های تشخیص اصالت یا تقلبی بودن رووفیل، اندازه جعبه است؛ اما بررسی این نشانه ممکن است برای شما دشوار باشد. تفاوت اندازه جعبه رووفیل اصلی و تقلبی حدود ۳ میلی‌متر است. این روش بیشتر در دسترس پزشکان قرار دارد که جعبه‌های اصلی را در اختیار دارند. زیرا ژل رووفیل اصولاً در درمانگاه‌ها و کلینیک‌ها تزریق می‌شود و دسترسی به جعبه اصلی برای عموم غیرممکن است و تشخیص اصالت یا تقلبی بودن رووفیل را دشوار می‌کند.

براساس توضیحات ارائه شده، در صورتی که قصد دارید اطمینان حاصل کنید که ژل رووفیل اصلی استفاده شده است، باید به جعبه آن دسترسی داشته باشید. با توجه به مشکلاتی که ممکن است در خرید این ژل پیش آید، مناسب است به کلینیک‌ها و مراکز قابل اعتماد برای تزریق رووفیل مراجعه کنید.

  • براق بودن

یکی از روش‌های دیگر جهت تشخیص رووفیل اصل یا تقلبی، بسته‌بندی براق است. بسته‌بندی ژل رووفیل اصل دارای براقیت است و در زمان قرار دادن آن زیر نور آفتاب، رنگ بنفش در آن دیده می‌شود. جهت بررسی این موضوع، نیاز است جعبه رووفیل را زیر نور مستقیم آفتاب قرار دهید.

همچنین، بسته‌بندی رووفیل اصل شامل سلفون براق است. با استفاده از این نشانه، می‌توانید از اصالت یا تقلبی بودن این محصول اطمینان حاصل کنید. بسته‌بندی‌های رووفیل تقلبی براق نیستند و لایه UV روی بسته‌بندی آن قابل مشاهده است.

تشخیص ژل اصلی و تقلبی

اگر ژل رووفیل تقلبی بود چه اقداماتی را انجام دهیم؟

در صورتی که ژل خریداری شده تقلبی بوده، حتما از مصرف آن خودداری کنید. استفاده از ژل تقلبی ممکن است عوارض جدی روی پوست شما بوجود خواهد آورد. به طور معمول عوارض این نوع ژل‌ها شامل عدم تقارن در مناطقی است که ژل تزریق شده است. همچنین، واکنش‌های آلرژیک نیز ممکن است رخ دهد زیرا سیستم دفاعی بدن ممکن است این نوع محصول را به عنوان یک عامل خارجی تشخیص داده و بافت را تهاجم کند.

به خاطر داشته باشید که اگر ژل رووفیل تقلبی باشد و تاریخ انقضای آن گذشته باشد، بسیار خطرناک خواهد بود و ممکن است عفونت و زخم‌های جدی ایجاد شود. همچنین، در صورت استفاده از ژل تقلبی، رنگ پوست در مناطق تزریق تغییر ممکن است. علاوه بر این، استفاده از ژل رووفیل تقلبی و کیفیت پایین ممکن است به سردردهای میگرنی ختم شود. در نهایت، پیش از استفاده، حتماً باید ژل رووفیل اصلی را از نسخه‌های تقلبی تشخیص دهید

سخن پایانی

با پیشروی سن، انسان با مشکلات متعددی روبرو می‌شود و یکی از مشکلات رایج آن پیری پوست است. پیری پوست جلوگیری‌ناپذیر است و هر فردی در سنین میانسالی علائم آن را بر روی پوست صورت و سایر مناطق بدن خود تجربه می‌کند. یکی از علل اصلی پیری پوست کاهش سطح کلاژن در سنین بالا است. کلاژن ماده‌ای بسیار اساسی در پوست است که باعث افزایش انعطاف‌پذیری و شادابی پوست می‌شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.