نکات زیبایی

رفع عیوب بینی با استفاده از ژل

امروزه روش‌های مدرنی در صنعت زیبایی ابداع شده است که بدون انجام عمل می‌توان از آن بهره مند شد. افراد بسیاری هستند که حالت بینی خود را نمی‌پسندند و از طرفی دیگر مایل به انجام عمل‌های زیبایی و تهاجمی بینی نیستند. انتخاب درست برای این دسته از افراد تزریق ژل به بینی است. با این روش افراد می‌توانند به حالت دلخواه بینی خود دست یابند.

رفع نواقص بینی با تزریق ژل

تزریق ژل به بینی، یک فرآیند امروزی و مدرن در میان فرایند های متعدد دنیای جراحی های زیبایی به حساب می‌آید که طرفداران فراوانی را به خود جذب کرده است. دلیل محبوبیت تزریق ژل، به سبب موفقیت تزریق آن در اصلاح عیوب بینی و فرم دهی به بینی بوده که در کم ترین زمان ممکن و با بی خطر ترین روش امکان پذیر است. همانطور که میدانید تا چندی پیش تنها راه تغییر حالت و فرم بینی و رفع نواقص ساختاری آن، استفاده از جراحی زیبایی بینی بود که معایب و آسیب های متعددی را به همراه داشت.

افراد می‌توانند در مقایسه با جراحی زیبایی بینی، با تزریق ژل در مدت زمانی کوتاه تر، بدون آسیب های پوستی جدی و بدون عوارض بیهوشی های دائمی به نتیجه ی مطلوب خود از تغییرات بینی دست یابند. با گزینش تزریق فیلر به بینی می توان هر نوع بینی از جمله بینی های گوشتی استخوانی و یا عقابی را تغییر داد و به نتیجه مطلوب دست یافت.

نحوه تزریق ژل به بینی

تزریق ژل به بینی یکی از متدهای مدرن و غیرتهاجمی در صنعت زیبایی محسوب می‌شود. این فرآیند بدون هیچ‌گونه بی‌هوشی و ایجاد برش در بینی و فقط با تزریق ژل به ناحیه مورد نظر، بینی را به فرم دلخواه و زیبا تبدیل کرد. پیش از تزریق ژل ابتدا پزشک فرم بینی و خواسته های زیباجو را بررسی نموده؛ چرا که تزریق ژل به بینی استخوانی و یا بینی گوشتی متفاوت می‌باشد. سپس با تکیه بر دانسته‌های خود میزان حجم مورد نیاز برای تزریق ژل و همچنین نواحی که باید تزریق صورت گیرد را تعیین می‌کند. پس از آن نواحی تزریق ژل آماده‌سازی می‌شوند. آماده‌سازی به معنای استریل کردن و اعمال ماده بی‌حسی به آن است. بعد از طی تمامی این مراحل توسط سرنگ‌های مخصوصی عملیات تزریق آغاز می‌شود و بدون هیچگونه درد و خونریزی بینی به فرم دلخواه شکل می‌گیرد.

رفع نواقص بینی با تزریق ژل

عوارض جانبی فیلر بینی

تنها عارضه که امکان دارد در اصلاح بینی با فیلر مشاهده می شود، کمی قرمزی و حساسیت در ناحیه تزریق در چند بعد از عمل است. سایر عوارض جانبی احتمالی عبارتند از:

  • تورم
  • حالت تهوع
  • کبودی در محل تزریق
  • انتقال ژل تزریق به اطراف صورت

بینی یک عضو حساس بدن است. این عضو از رگهای خونی بسیاری ساخته شده است. بینی نزدیک به چشم قرار دارد و به همین دلیل است که اصلاح بینی با فیلر نسبت به سایر روش های تزریقی تا حدودی پیچیده تر است. اگرچه میبایست اصلاح فرم بینی با فیلر توسط یک پزشک زیبایی با تجربه و متخصص صورت گیرد، به ندرت پیش می آید که سبب به وجود آمدن عارضه ای جدی شود. عوارض جدی احتمالی عبارتند از:

  • مرگ بافتی
  • عوارض عروقی
  • اختلال در بینایی

بیشتر بخوانید: تفاوت ژل و بوتاکس در چیست؟

تفاوت فیلر بینی و جراحی بینی

اصلاح بینی به وسیله ژل برای کسانی که از جراحی بینی ترس دارند و قصد دارند‌ بینی خود را زاویه دار تر کنند بسیار پیشنهاد می‌شود. در مجموع می‌توان این چنین گفت که اصلاح بینی با ژل و فیلر برای ایجاد تغییرات کوچک در بینی مناسب است. در صورتی که در پی تغییرات بیشتری در فرم بینی خود باشید، توصیه می‌شود از جراحی بینی کمک بگیرید.

مزایای استفاده از فیلر بینی

  • دوره نقاهت کم و بهبودی سریع
  • اصلاح بینی با فیلر به شما امکان می دهد از بیهوشی خودداری کنید.
  • هزینه جراحی زیبایی بینی بدون جراحی بسیار کمتر از جراحی زیبایی بینی سنتی است.
  • پس از این روش ، می توانید به محض همان روز یا روز دیگر به محل کار و فعالیت های منظم خود برگردید.

مزایای استفاده از فیلر بینی

آیا تزریق ژل به بینی ایمن است؟

همانطور که پیش‌تر اشاره نمودیم، تزریق ژل به بینی یکی از کم عارضه ترین و در عین حال موثر ترین روش های اصلاح فرم ساختاری بینی به شمار می‌رود. تزریق فیلر به بینی عوارض جانبی و یا آسیب های احتمالی زیادی به همراه نخواهد داشت؛ زیرا در دسته بندی اقدامات مختلف در دنیای عمل های زیبایی، تزریق فیلر به بینی به عنوان یکی از کم خطرترین فرایند ها شناخته می‌شود. اگرچه پس از اتمام فرایند تزریق فیلر به بینی و با رسیدن به دوران ترمیم آن، علائم و عارضه هایی ظاهر می‌شود که می توان آن ها را به عنوان پاسخ طبیعی بدن به حساب آورد.

بیشتر بخوانید: بهترین سن برای تزریق بوتاکس

از عارضه‌های این تزریق می‌توان به تورم و التهاب پوستی، پوسته پوسته شدن ناحیه ی بینی، قرمزی و کبودی اشاره نمود که ممکن است بعد از انجام تزریق پر کننده به بینی پدید آید. البته که عادات های افراد در دوران ترمیم فرایند تزریق فیلر به بینی و میزان رعایت نکات مراقبتی و دوری از موارد آسیب رسان در این دوره می تواند تا حد زیادی در کم خطر و سلامت بودن مسیر بهبودی فرایند تزریق ژل به بینی تاثیرگذار باشد. همچنین میزان مهارت و تخصص پزشک در انجام تکنیک های تزریق ژل به بینی و میان کیفیت و معتبر بودن خدمات و ابزار های ارائه شده توسط کلینیک پزشکی و یا زیبایی در این مسیر دخیل هستند.

سخن پایانی

در دنیای امروزی انجام جراحی بینی برای داشتن چهره‌ای زیبا و جذاب در میان بسیاری از افراد فارغ از سن و جنسیت آن‌ها بسیار محبوبیت یافته است. اما انجام عمل جراحی عوارض و خطرات بسیار زیادی را به دنبال دارد و ممکن است در نهایت شما را به نتیجه دلخواه نرساند. پیشنهاد می‌شود از تزریق ژل و فیلر در این مسیر کمک بگیرید که در مقایسه با عمل جراحی بسیار کم عارضه خواهد بود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.