دانستنی ها, مراقبت و بهداشت

تاثیر فوق العاده قرص فولیکوژن برای ریزش مو

تاثیر فوق العاده قرص فولیکوژن برای ریزش مو

تاثیر فوق العاده قرص فولیکوژن برای ریزش مو؛ افراد زیادی در پی راهکارهایی برای حفظ زیبایی و سلامت پوست و مو هستند. شرایط زندگی امروزی موجب شده است که تامین ویتامین‌ها و مواد مغذی ضروری برای بدن از راه غذاهای سالم و تازه به حاشیه برود. به علاوه، استفاده از برخی از داروها می‌تواند جذب این مواد مغذی را کاهش دهد. در هر دو صورت، سلامت پوست و مو به خطر افتاده و به نیروی کمکی مثل ویتامین‌ها و مکم‌ها نیاز است. استفاده از مکمل‌های غذایی باکیفیت می‌تواند به ما کمک کند. یکی از این مکمل‌ها قرص فولیکوژن است.

فولیکوژن چیست؟

قرص فولیکوژن (Folicogen) یک مکمل پرطرفدار است که در بهبود رشد و سلامت مو نقش داشته و در پیشگیری و درمان ریزش مو موثر است. این مکمل توسط یک فرمولاسیون پیشرفته طراحی و تولید شده است که تأثیر آن به طور تدریجی بالا می‌رود و موجب افزایش کارایی آن می‌شود. شرکت زیست اروند فارمد (نانو حیات دارو سابق) مسئول تولید و فرموله‌بندی این قرص معتبر است.

جهت حفظ زیبایی و سلامت موها، بدن نیاز به ویتامین‌ها و مواد معدنی مختلف دارد. اگر این مواد به دلیل تغذیه ناکافی یا مصرف داروهای خاصی به بدن تأمین نشوند، ممکن است مشکلات مربوط به مو و پوست به وجود آیند. قرص فولیکوژن، توسط شرکت بیوسروند فارما تولید می‌شود و در آن انواع ویتامین‌ها و مواد معدنی برای حفظ سلامت موها به ارمغان آمده‌اند.

فولیکوژن چیست؟

نحوه مصرف قرص فولیکوژن

قرص فولیکوژن یک مکمل غذایی است که برای حفظ سلامت موها طراحی شده است. هر بسته فولیکوژن شامل 60 عدد قرص است و روزانه تنها یک عدد از آن به مصرف درمی‌آید. بهترین زمان مصرف قرص فولیکوژن صبح است و توصیه می‌شود آن را با یک لیوان آب بنوشید. در صورتی که قرص فولیکوژن را صبح می‌خورید، با توجه به وجود طیف گسترده‌ای از مواد مغذی، ممکن است انرژی قابل توجهی به بدن شما تأمین شود. حتماً توجه داشته باشید که دوز تعیین شده را رعایت نمایید و از مصرف بیش از حد خودداری کنید.

مدت زمان مصرف قرص فولیکوژن

مصرف قرص فولیکوژن جهت افزایش رشد مو و جلوگیری از ریزش مو بسیار حائز اهمیت است. شرکت بیوساروند فارما تولید کننده این قرص است. قرص فولیکوژن شامل مجموعه‌ای از ویتامین‌ها و مواد معدنی ضروری بدن است که انرژی را بالا می‌برد. بر اساس توصیه متخصصان، جهت مشاهده نتایج دلخواه، توصیه می‌شود حداقل 3 ماه یک قرص تقویت کننده مو مصرف کنید. به همین علت، پیشنهاد می‌شود دو دوره یا حداقل 120 قرص فولیکوژن را مصرف کنید تا به خوبی تاثیر آن را در رشد موها و جلوگیری از ریزش تجربه کنید. همچنین، مهم است که دوز مصرفی را بیش از حد توصیه شده افزایش ندهید و همواره دستورالعمل مصرف را رعایت کنید.

همچنین پیشنهاد می‌شود مقاله صفر تا صد دوره مصرف قرص هیرویت را نیز مطالعه نمایید.

عوارض جانبی مصرف قرص فولیکوژن

همانند هر داروی دیگری، قرص فولیکوژن نیز می‌تواند عوارضی داشته باشد که این عارضه ها برای همه افراد یکسان نبوده و ممکن است برای بعضی از افراد اتفاق نیفتد که می‌تواند به شرح زیر باشد:

  • مشکلات بلع
  • دفع ادرار بیش از حد
  • کهیر و مشکلات تنفسی
  • درد در‌ قفسه‌ی سینه و احساس تنگی نفس
  • مشکلات فکری، تغییرات رفتاری، تحریک پذیری
  • نشانه‌های مسمومیت با سلنیوم (تنفس با بوی سیر و طعم فلزی در دهان)
  • مشکلات گوارشی و واکنش های آلرژیکی همانند خارش و تورم صورت، لب، زبان یا گلو
  • نشانه‌هایی مانند نشانه‌های مسمومیت با ویتامین D (مانند ضعف، احساس طعم فلزی در دهان، کاهش وزن، درد عضلات یا استخوان، یبوست، تهوع و استفراغ)

ویژگی‌ها و موارد مصرف فولیکوژن

  • بهبود رویش و سلامت مو
  • پیشگیری و درمان ریزش مو ناشی از رژیم غذایی نامناسب یا سوء‌تغذیه
  • جلوگیری و درمان سوء تغذیه ناشی از مصرف داروهای دیگر و یا رژیم غذایی نامناسب
  • تحریک و بهبود عملکرد سلولی فولیکول‌های مو از طریق تامین ویتامین‌ها و مواد معدنی

قرص فولیکوژن محصول کجاست؟

قرص فولیکوژن یک محصول با کیفیت ایرانی است و توسط شرکت داروسازی زیست اروند فارمد (نانو حیات داروی سابق) تولید می‌گردد.

موارد مصرف قرص فولیکوژن

قرص فولیکوژن یک مکمل فوق‌العاده است که به تقویت رشد مو و جلوگیری از ریزش آنها کمک می‌کند. همچنین، برای رشد و تقویت ناخن مورد استفاده قرار می‌گیرد.

موارد مصرف قرص فولیکوژن
آیا قرص فولیکوژن چاق کننده است؟

بعضی از مواد موجود در ترکیبات قرص فولیکوژن همانند ویتامین‌های گروه ب و زینک که جهت تقویت مو کاربرد دارند، ممکن است در برخی از افراد که از کمبود آن رنج می‌برند، باعث افزایش اشتها شود. در غیر این صورت، در جواب به این سوال که آیا قرص فولیکوژن چاق کننده است یا خیر میبایست بگوییم خیر. استفاده از  قرص فولیکوژن برای افراد دیگر اشتها آور نخواهد بود و در صورتی که شما با خوردن فولیکوژن افزایش وزن شدید داشته‌اید، قطعا باید علت را در مسئله دیگری جستجو کنید. لازم است که با پزشک‌ متخصص در این باره مشورت نمایید و علت را جویا شوید. (ژل رپلنژن دیپ اورجینال، قیمت ژل لب رپلنژن دیپ)

سخن پایانی

ریزش مو یکی از مشکلات رایجی در جامعه است که امروزه بسیاری از افراد با آن مواجه هستند. فاکتورهای مختلفی می‌تواند منجر به این مشکل شود، از جمله وراثت، تغذیه ناسالم، مصرف برخی داروها یا کمبود ویتامین‌ها در بدن. برای درمان ریزش مو، می‌توان از محصولات دارویی مختلف استفاده کرد و یکی از این محصولات قرص فولیکوژن است.

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.