دانستنی ها, نکات زیبایی

برجسته سازی گونه مردان با تزریق چربی

برجسته سازی گونه مردان با تزریق چربی

برجسته سازی گونه مردان با تزریق چربی؛ تغییراتی مانند کاهش چربی و برجستگی گونه، می‌تواند زوایا و خطوط صورت را تحت تأثیر قرار داده و به کانتور صورت کمک کند. در حالی که گونه‌های برجسته و برآمده به طور طبیعی می‌توانند به جذابیت و جوانی صورت کمک کنند، افرادی که به دنبال تغییرات بیشتر هستند ممکن است به کاشت گونه یا تغییرات دیگری در این منطقه روی آورند. این تغییرات به خصوص در زنان و در سال‌های اخیر در مردان، طرفداران زیادی پیدا کرده‌اند.

نحوه تزریق چربی به گونه آقایان

در روش جدیدی برای تزریق چربی به گونه‌ها، ابتدا یک ناحیه از بدن برای استخراج چربی انتخاب می‌شود، معمولاً ران، شکم و زیر باسن. سپس با استفاده از آمپول بی‌حسی موضعی، ناحیه مورد نظر برای استخراج بدون درد قرار می‌گیرد. در مرحله بعد، با استفاده از یک روش لیپوساکشن ملایم، چربی از ناحیه مورد نظر برداشته می‌شود. سپس چربی به طور ویژه پالایش و تجزیه می‌شود، تا مهمترین اجزای بافت چربی برای تزریق به گونه‌ها باقی بمانند. در نهایت، چربی سانتریفیوژ و آماده شده با آمپول‌هایی که سوزن بسیار ظریف دارند، به محل مورد نظر جهت گونه گذاری موقت در آقایان تزریق می‌شود. تزریق دقیق چندین بار برای شکل دادن به گونه‌ها انجام می‌شود و سپس محل تزریق به آرامی ماساژ داده می‌شود تا از توزیع مناسب چربی زیر پوست اطمینان حاصل شود.

مزایای تزریق چربی گونه
مزایای تزریق چربی گونه

  1. اصلاح فرم صورت
  2. جوانسازی پوست صورت
  3. ماندگاری طولانی مدت، دوام تزریق چربی به صورت 3 الی 5 سال است.
  4. به دلیل استفاده از چربی های بدن خود فرد و عدم استفاده از مواد خارجی دیگر، کم تهاجمی ترین عمل است.

مدت زمان ماندگاری تزریق چربی گونه

ماندگاری چربی تزریق شده در هر اندام، به تراکم بافت و میزان چربی آن اندام بستگی دارد و نمی‌توان انتظار داشت که تزریق چربی به تمامی نواحی بدن نتایج یکسانی داشته باشد. هرچند که تزریق چربی نتایج دائمی را به دنبال ندارد، اما با انجام صحیح تکنیک‌های انتقال چربی، می‌توان به مدت طولانی از نتایج رضایت‌بخش آن بهره برد. همچنین، نقش فرد در پایداری نتایج حاصل از این پروسه نیز مهم است.

تغییرات وزن، حجم بافت عضلانی و چربی نیز می‌تواند تأثیراتی روی بافت چربی تزریق شده به گونه‌ها داشته باشد. هرچه تغییرات وزنی و آسیب وارده به بافت پوست کمتر باشد، مدت زمان پایداری نتایج حاصل از انتقال چربی به گونه‌ها در آقایان نیز طولانی‌تر خواهد بود. درمان های نگهداری یا شارژ نیز هر یک تا 5 سال تکرار می‌شوند.

همچنین پیشنهاد می‌شود مقاله 6 گروه از افرادی که نمی‌توانند تزریق بوتاکس انجام دهند را مطالعه نمایید.

کاندیدای مناسب برای برجسته سازی گونه

افرادی که صورت کشیده و لاغر و بسیار استخوانی دارند، ممکن است به دلیل حالت طبیعی و مادرزادی چهره شان به گونه ایست که تناسب کافی ندارد، به عنوان مثال چانه ای بسیار کشیده یا گونه های فرورفته دارند. همچنین، در اثر کاهش وزن های ناگهانی، چربی های صورت تا حد زیادی از دست می رود و صورت دچار کاهش حجم می شود. در این دسته افراد، کاشت گونه می تواند به پهن تر شدن صورت کمک کند.

افرادی که به دلیل ضربات یا اتفاقات، استخوان گونه آنها تغییراتی داشته است، ممکن است دچار بدشکلی گونه شوند. در برخی موارد، شکستگی های استخوانِ گونه در اثر ضربات ورزشی یا دیگر ضربات، موجب بدشکلی گونه می شود. همچنین، استخوان شکسته به شکلی نادرست جوش می خورد و موجب تغییراتی در گونه و حتی شکل و فرم چشم ها می شود.

افرادی که در اثر افزایش سن، استخوان و بافت چربی گونه ها تحلیل رفته و ظاهری افتاده و کشیده به صورت فرد داده است، می توانند با کاشت گونه، به پهن تر شدن صورت کمک کنند. افرادی که می خواهند چهره های هالیوودی با مشخصه گونه های برجسته و فک V شکل داشته باشند، می توانند با کاشت گونه، به پهن تر شدن صورت و به دست آوردن شکل و فرم مطلوب چهره کمک کنند.

عوارض پس از تزریق چربی به گونه‌ها

بلافاصله پس از تزریق چربی، می توانید اثر حجم دهندگی آن را مشاهده کنید. همچنین، جای برش کوچک در محل برداشت چربی و محل تزریق سوزن چربی نیز قابل مشاهده است. با گذشت زمانی کوتاه، آثار کبودی، قرمزی و مقداری التهاب نمایان می شود و با از بین رفتن اثر بی حسی موضعی اعمال شده، ممکن است مقدار مختصری درد را تجربه کنید که با مسکن های تجویز شده، به راحتی قابل کنترل است.

هزینه تزریق چربی به گونه

طی چند روز آینده، احتمال دارد مقداری ترشح و درد در ناحیه برداشت چربی داشته باشید. این عوارض عموما بدون نیاز به پزشک مرتفع می شوند. اما اگر پزشک یا افراد آموزش ندیده اقدام به تزریق چربی به گونه ها کرده باشند و یا مرکز نامعتبری برای این کار انتخاب کرده باشید، ممکن است عوارض حادتری نیز بوجود بیاید که عبارتند از:

  • خونریزی بیش از حد
  • تجمع خون در زیر پوست
  • عفونت در محل برداشت و یا تزریق چربی
  • مرگ تعداد زیادی از سلول های چربی و عدم موفقیت تزریق

هزینه تزریق چربی به گونه

تزریق چربی در گونه، یک روند هزینه‌بر است که هزینه آن به فاکتورهای متعددی بستگی دارد. برخی از این فاکتورها شامل تجربه و تخصص پزشک، موقعیت جغرافیایی محل درمان، تعداد جلسات مورد نیاز برای درمان، پیچیدگی روند و سایر فاکتورهای مرتبط می‌باشد. (کوکتل مزو رویتاکر ۵۳۲ اورجینال)

سخن پایانی

در روش انتقال چربی (تزریق چربی)، سلول‌های چربی از یک منطقه از بدن بیمار جمع‌آوری شده و سپس به مناطق دیگری از بدن برای افزایش حجم تزریق شده استفاده می‌شود. این روش که به عنوان پیوند چربی نیز شناخته می‌شود، نسبتاً پیچیده است و برای حفظ تمامیت سلول‌های چربی، باید با دقت انجام شود.

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.