مراقبت و بهداشت, نکات زیبایی

بهترین راه برای تشخیص ژل پرفکتا اصل و تقلبی

بهترین راه برای تشخیص ژل پرفکتا اصل و تقلبی

بهترین راه برای تشخیص ژل پرفکتا اصل و تقلبی؛ محبوبیت فیلرهای پوستی در سال‌های اخیر به شدت افزایش یافته‌است. این نوع درمان‌های پوستی مانند پرفکتا به دلایل مختلفی به این افزایش دست پیدا کرده‌اند. اولاً، این درمان‌ها با هزینه بسیار کمتری نسبت به جراحی‌های تهاجمی همراه هستند، که این امر را برای افراد قابل قبول تر می‌سازد. دوما، درد و عوارض آن‌ها بسیار کمتر و جزئیتر است، که این امر را برای افراد مطلوب‌تر می‌کند. بلافاصله پس از استفاده از این درمان‌ها، اثر جوانسازی، افزایش طراوت و زیبایی در صورت قابل مشاهده است.

پرفکتا چیست؟

پرفکتا، یک فیلر جدید است که از ترکیب ژل اسید هیالورونیک دو فازی غیر حیوانی تثبیت شده و فناوری E-bird بهره می‌برد. این فیلر توسط متخصصین پوست و زیبایی استفاده می‌شود به منظور آبرسانی به پوست، کاهش چین و چروک صورت، حجم دادن به بافت نواحی مختلف صورت و لب، و ایجاد نتایج طبیعی و طولانی مدت. در واقع، بر اساس وضعیت بالینی بیمار، نوع‌های مختلفی از این فیلرهای پوستی با قدرت، فرمولاسیون و اندازه ذرات ژل متفاوت، در لایه‌های پوستی مانند هایپودرم و پریوستوم به منظور دستیابی به اهداف درمانی مختلف استفاده می‌شوند.

تاریخچه تولید ژل پرفکتا و شرکت سازنده

یک شرکت داروسازی به نام ObvieLine در سال 2011 ژل پرفکتا را با استفاده از بهترین کیفیت مواد اولیه تولید و عرضه کرد. این شرکت از سال 2005 با تخصص در تحقیق، توسعه، تولید و توزیع فیلر پوستی هیالورونیک (HA) در کشور فرانسه آغاز به کار کرده است. فیلر پوستی پرفکتا موفق به دریافت تأییدیه‌های رسمی از سازمان‌های مختلف مانند سازمان تنظیم داروها و محصولات بهداشتی انگلستان و سازمان غذا و داروی آمریکا (FDA) شده است.

تشخیص اصل بودن ژل پرفکتا

تشخیص اصل بودن ژل پرفکتا

تزریق ژل پرفکتا می‌تواند یک راه حل مناسب برای پر کردن برآمدگی‌ها، چین و چروک‌ها و لب‌ها باشد. با این حال، باید مراقب ژل‌های تقلبی باشید. برای اطمینان حاصل کردن از اصالت محصول، بهترین توصیه این است که به یک متخصص مجاز مراجعه کنید که درمان تزریقی ژل پرفکتا را ارائه می‌دهد، به جای خرید و استفاده شخصی از محصول. اما اگر اجباری وجود داشته باشد که ژل را از بیرون تهیه کنید، میبایست از نمایندگی‌های معتبر تهیه کرده و استفاده نمایید.

  • به قیمت محصول توجه کنید

همواره توصیه می‌شود که قیمت پایین ممکن است یک هشدار باشد و نشان دهنده وجود مشکلی در کیفیت محصول باشد. معمولاً محصولاتی که تحت نظارت سازمان بهداشت هستند، قیمت استانداردی برای حفظ رقابت منصفانه در بازار دارند. اگر یک نمایندگی ژل پرفکتا محصول را با قیمتی کمتر از عادی به فروش می‌رساند، بهتر است به آن اعتماد نکنید.

  • از نمایندگی در مورد گواهی و مجوز بپرسید

ضمن خرید محصولات ژل پرفکتا، منصوبات فروش و مجوزهای مربوطه را از نمایندگی ژل پرفکتا خواستار شوید. آنها برای فروش و ارائه محصولات به مشتریان، آموزش دیده‌اند تا اطمینان حاصل شود که ژل‌های ایمن را به مشتریان ارائه می‌دهند. نمایندگان ژل پرفکتا می‌توانند در اولین فرصت به شما کمک کنند تا شک و تردیدهای مربوط به خرید ژل پرفکتا را برطرف نمایند.

  • به بسته بندی ژل پرفکتا دقت نمایید

بسته بندی محصولات پرفکتا را نمی‌توان به راحتی تغییر داد، مگر آنکه توسط نمایندگی ژل پرفکتا اصلی تأیید شود. سپس بسته بندی تغییر یافته به طور گسترده در بازار توزیع می‌شود. اغلب، زمانی که بسته بندی‌های جدید عرضه می‌شوند، همزمان محصولات قدیمی از بازار خارج می‌شوند.

  • از کسانی که قبلاً ژل خرید کردن کمک بگیرید

به عنوان یک محصول پزشکی، شما همواره می‌توانید از خانواده و دوستان خود درباره‌ی نمایندگی ژل پرفکتا اصلی و معتبرترین آنها سوال کنید. آنها می‌توانند جزئیاتی در مورد تجربه خود و هر چیزی که شما باید درباره‌ی نمایندگی بدانید را به شما توضیح دهند. با این حال، به خاطر داشته باشید که همه نظرات باید به عنوان واقعیت قلمداد نشوند. قبل از انتخاب نمایندگی، بهتر نمایید وقتی را برای بررسی ادعاها و اطلاعات لازم صرف کنید.

همچنین پیشنهاد می شود مقاله بهترین مقایسه ژل نورامیس و رووفیل را مطالعه نمایید.

ماندگاری ژل پرفکتا چقدر است؟

ماندگاری ژل پرفکتا چیزی حدود 6 تا 12 می‌باشد.

کاربردهای ژل پرفکتا

ژل پرفکتا جهت اصلاح و بازسازی بسیاری از اختلالات پوستی در روند افزایش سن، مورد استفاده قرار می‌گیرد. این فیلر پوستی برای چروک‌های متوسط تا عمیق مورد استفاده قرار می‌گیرد. در ادامه به تعدادی از موارد استفاده از فیلر perfectha اشاره خواهیم نمود:

  1. افزایش حجم  بافت چونه
  2. کانتور و فرم‌دهی به لب‌ها
  3. افزایش حجم بافت گونه‌ها
  4. فرم‌دهی و زاویه سازی صورت
  5. آبرسانی و هیدراته کردن بافت صورت
  6. کاهش چین و چروک و خطوط لبخند و غم
  7. رفع خطوط حاشیه‌ای بافت لب‌ها بر اثر افزایش سن

انواع مدل ژل پرفکتا

در ساخت perfectha از پنج فرمول مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرد که به شرح زیر است:

  • پرفکتا درم

هدف اصلی استفاده از ژل پرفکتا به عنوان یک نوع فیلر، درمان چین و چروک‌های متوسط و نیمه عمقی است که در لایه‌های میانی پوست تزریق می‌شود. این فیلر معمولا برای درمان خطوط اخم، شیارهای عمیق اطراف چشم و دهان و همچنین فرم دهی و افزایش حجم لب‌ها استفاده می‌شود. ماندگاری این نوع فیلر معمولا بین 6 تا 12 ماه متغیر است.

  • پرفکتا ساب‌اسکین

تزریق ژل Perfectha به صورت زیرجلدی با استفاده از سوزن یا کانول صورت می‌گیرد و جهت درمان فرورفتگی‌های پوستی، خطوط استخوان فک، گونه‌ها و چانه استفاده می‌شود. به طور معمول این نوع فیلر نزدیک به 12 تا 18 ماه ماندگاری دارد.

انواع مدل ژل پرفکتا

  • پرفکتا کامپیلیمنت

ژل پرفکتا کامپیلیمنت به صورت تزریق در لایه سطحی پوست استفاده می‌شود و به عنوان یک درمان تکمیلی و روتوش پس از تزریق بوتاکس یا لایه‌برداری صورت مورد استفاده قرار می‌گیرد.

  • پرفکتا دیپ

مهم ترین هدف استفاده از ژل پرفکتا، درمان چین و چروک‌های عمیق است و پزشک آن را در لایه‌های عمیق پوست تزریق می‌کند. علاوه بر چروک‌های عمیق، از این ژل جهت درمان ناهمواری‌های بینی، کانتور و زاویه‌سازی صورت، افزایش حجم بافت چانه و گونه و همچنین حجیم سازی لب‌ها نیز استفاده می‌شود. بر اساس تحقیقات صورت گرفته، ماندگاری تزریق ژل پرفکتا بین 8 تا 12 ماه پایدار خواهد بود.

  • پرفکتا فاین لاینز

هدف اساسی این نوع از ژل  پرفکتا درمان چین و چروک‌های سطحی است. با تزریق فیلر به لایه‌های سطحی پوست چروک‌های سطحی پای کلاغی اطراف چشم‌ها به آسانی درمان شده و به مدت 4 تا 6 ماه پایدار است. (کوکتل مزو رویتاکر ۵۳۲ اورجینال)

چگونگی تزریق ژل پرفکتا

یکی از روش های انجام تزریق ژل پرفکتا در پوست، استفاده از سوزن بسیار نازک است. این سوزن امکان تزریق ژل به نقاط مورد نظر در لایه میانی پوست را فراهم می کند. در برخی موارد، برای زاویه دادن به صورت، از سوزن کانال دار استفاده می شود. افزایش حجم مناطق مورد نظر با استفاده از ژل های پرفکتا دیپ و پرفکتا فاین لاینز، به دست یافتن نتایج مطلوب را تسهیل می‌نماید. 

این محصولات بر پایه ژل هیالورونیک اسید تهیه شده اند که در جذب آب به پوست کمک می کند. با ادغام ژل با بافت صورت، نتایج بسیار خوبی بعد از 2 تا 3 هفته به دست می آید. درمان با این نوع ژل معمولا حدود 30 دقیقه طول می کشد و با استفاده از داروی بی حسی موضعی، سعی در کاهش درد و ناراحتی بیمار می‌شود.

سخن پایانی

ژل پرفکتا به عنوان یک فیلر پیشرفته و استاندارد در بین محصولات تزریقی شناخته می‌شود. این محصول قدرت بسیار بالایی در آبرسانی به پوست، کاهش خطوط و تجاعید و افزایش حجم دارد. پرفکتا از یک ژل هیالورونیک اسید بر پایه BDDE با سهمیه‌ای متفاوت متشکل است که در لایه‌های مختلف پوست به تناسب نحوه تزریق فیلر عمل می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.