مراقبت و بهداشت, نکات زیبایی

بهترین مقایسه ژل نورامیس و رووفیل

بهترین مقایسه ژل نورامیس و رووفیل

بهترین مقایسه ژل نورامیس و رووفیل؛ برند نورامیس و رووفیل از کشور کره جنوبی هستند و هر دو دارای استاندارد و کیفیت بالایی هستند. قیمت این دو فیلر نزدیک به هم است و در مقایسه با کیفیت، هزینه‌ای مناسب دارند.

درباره ژل نورامیس

ژل فیلر دوفاز نورامیس حاوی 3 درصد لیدوکائین است که برای کاهش درد در هنگام تزریق استفاده می‌شود. این ژل توسط شرکت مدیتوکس کره جنوبی تولید می‌شود، که همچنین تولیدکننده بوتاکس نورونوکس است. با استفاده از سرنگ‌های کوچک و ظریف با ضخامت داخلی بالا، این ژل تزریق می‌شود تا درد در زمان انجام تزریق کاهش یابد. از تکنولوژی لابراتور SHAPE جهت تقویت فرآیند تصفیه هیالورونیک اسید و اتصالات متقاطع مونو فازی استفاده می‌شود. 

معرفی انواع ژل نورامیس و فواید آن‌ها

  • نورامیس مزو (Neuramis Meso)

نورامیس فیلر دوفاز حاوی هیالورونیک اسید با اتصالات متقاطع اندک و مانیتول 9/0 درصد استفاده می‌شود. از آنجایی که این محصول خاصیت جوانسازی و ترمیم داخلی بافت پوست را داراست و در زیر لایه درم نواحی صورت و گردن تزریق می‌شود، می‌توان آن را اغلب به عنوان یک گزینه برای مزوتراپی توصیف نمود. 

  • نورامیس لایت (Neuramis Light)

این نوع فیلر حاوی هیالورونیک اسید با ذرات کوچک و اتصالات متقاطع، برای ترمیم و اصلاح چین و چروک‌های سطحی و خفیف، به خصوص در اطراف چشم‌ها و لب‌ها، مناسب است. عمدتاً توسط پزشک‌ها برای جوانسازی و آبرسانی در نواحی سطحی پوست تزریق می‌شود. 

  • نورامیس دیپ (Neuramis Deep)

در این نوع فیلر از برند نورامیس، از هیالورونیک اسید با غلظت بالا (20 میلی‌گرم بر میلی‌لیتر) و ذراتی با سایز متوسط استفاده شده است. این انتخاب مناسبی است برای رفع خطوط متوسط تا عمیق در پیشانی، اطراف بینی و دهان، و حجم‌دهی به لب‌ها و گونه. به طور معمول، این ژل توسط پزشک در ناحیه میانی پوست تزریق می‌شود.
معرفی انواع ژل نورامیس و فواید آن‌ها

  • نورامیس حاوی لیدوکائین (Neuramis Lidocaine)

اگرچه این محصول نیز مانند نورامیس لایت برای از بین بردن چین‌و چروک‌های ظریف و سطحی کارایی لازم را دارد اما به‌دلیل داشتن میزان اندکی از ترکیب لیدوکائین به‌منظور کاهش درد، گزینه بهتری برای تزریق است. ( فیلر زیر چشم نورامیس لیدوکائین اورجینال )

  • نورامیس دیپ حاوی لیدوکائین (Neuramis Deep Lidocaine)

این محصول مشابه “نورامیس دیپ” است، اما با استفاده از ماده لیدوکائین در فرمولاسیون آن، جهت کاهش درد و ناراحتی در هنگام تزریق ژل استفاده شده است. 

  • نورامیس والیوم حاوی لیدوکائین (Neuramis Volume Lidocaine)

اگرچه اندازه ذرات هیالورونیک اسید در این محصول نسبت به سایر انواع ژل نورامیس کمی بزرگتر است، اما می‌تواند بهترین گزینه برای رفع چین و چروک‌های عمیق و قدیمی باشد. شرکت تولیدکننده نیز به عنوان یک راه حل برای جوانسازی عمیق صورت و کانتورینگ نواحی گونه، چانه و حتی لب‌ها، این محصول را توصیه می‌کند. اکثر مراجعه‌کنندگان مسن از اثرات طبیعی، سریع و بدون عوارض این محصول راضی بوده‌اند. 

همچنین پیشنهاد می‌شود مقاله بهترین روش تشخیص ژل رووفیل اصلی و‌ تقلبی را نیز مطالعه نمایید.

درباره ژل رووفیل

ژل روفیل یک فیلر هیالورونیک اسیدی است که بیشتر فیلرهای موجود در بازار از این جنس تشکیل شده‌اند. این نوع فیلر به دلیل ریسک کمتری که دارد و نتایج بهتری که در چهره و سایر مناطق ایجاد می‌کند، پرطرفدارتر است. ژل روفیل با ماندگاری بالا ظاهری جذاب و طبیعی به شما می‌بخشد. این فیلر در کره جنوبی تولید می‌شود و بیش از 10 سال است که محلول اصلی آن ساخته می‌شود. این نشان می‌دهد که این فیلر با کیفیت بالا و حساسیت‌های بسیار کمی تولید شده است. این تاریخچه موفقیت‌آمیز آن اطمینان ما را برای استفاده از این فیلر بیشتر می‌کند. 

معرفی انواع ژل رووفیل و فواید آن‌ها

  • ژل رووفیل فاین(Fine) 

ژل رووفیل فاین مناسب برای کاهش چین و چروک‌های ریز و سطحی، اسکارهای پوستی و جوانسازی است. سوزن‌های ریز و نازک این فیلر به راحتی در لایه‌های سطحی پوست نفوذ می‌کنند. برای پرکردن مناطق زیر چشم و خطوط فرورفتگی روی گونه ها، از این نوع ژل می‌توان استفاده کرد. مدت زمان اثر و ماندگاری ژل رووفیل فاین تقریباً 10 ماه است. 

  • ژل رووفیل اولترا(Ultra)

این محصول جهت اصلاح خطوط و چین و چروک عمیق تر تولید شده است. از موارد استفاده آن می‌توان به حجم دهی لب‌ها، از بین بردن خطوط خنده و خطوط اطراف لب، رفع خطوط پیشانی، برجسته کردن گونه، کانتورینگ و زاویه سازی چانه و فک اشاره نمود. سوزن‌های نازک این مدل می‌تواند به لایه‌های عمیق‌تر پوست نفوذ نماید. جعبه ژل رووفیل اولترا حاوی 23 میلی گرم هیالورونیک اسید همراه با سرنگ و سرم یک میلی لتری می‌باشد. میزان ماندگاری رووفیل اولترا نزدیک به 12 ماه است.

  • ژل رووفیل پلاس(Plus)

ژل رووفیل پلاس جهت افزایش حجم، کانتورینگ و رفع چین و چروک‌های متوسط تا عمیق در صورت تولید و ساخته شده است. سوزن ظریف رووفیل پلاس در نواحی میانی تا عمیق پوست نفوذ می کند.

پیشانی، بینی، لب‌ها، گونه‌ها و فک نواحی هستند که امکان تزریق این نوع در آن‌ها وجود دارد. میزان ماندگاری رووفیل پلاس نیز 12 ماه است.

معرفی انواع ژل رووفیل و فواید آن‌ها
میزان ماندگاری ژل‌ها

مدت ماندگاری اثرگذاری فیلرها با توجه به نوع آن متفاوت و ‌متغیر است. اغلب فیلرهای هیالورونیک چیزی بین 6 تا 12 ماه دوام دارند. 

سخن پایانی

تعداد زیادی از افراد تاکنون در مورد نحوه ی عملکرد فیلرها و تفاوت بین فیلرهای کره ای و برندهای دیگر (ساخت کشورهای خارج از کره جنوبی، به ویژه امریکا) اطلاعات کاملی ندارند. در این مقاله با بررسی ویژگی‌های دو‌ ژل نورامیس و رووفیل اطلاعاتی درباره تفاوت میان آن دو آورده‌ایم. امیدواریم مطالب ارائه شده مفید واقع شوند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.