دانستنی ها, نکات زیبایی

کوکتل مزو فیوژن چیست؟ بهترین مزایای استفاده از آن

کوکتل مزو فیوژن چیست؟ بهترین مزایای استفاده از آن

مزوتراپی می‌تواند از راه‌های متفاوتی به مراقبت از پوست و کاهش مشکلات مربوط به چین و چروک، خطوط اضافی، کلاژن سازی، هایپرپیگمنتاسیون و لکه‌های پوستی کمک شایانی نماید. تمامی محصولات کوکتل مزو فیوژن، با تأیید متخصصان مطرح در حوزه مراقبت پوست، مو و زیبایی تولید خواهند شد و به دست مردم می‌رسند. این محصولات با بالاترین استانداردهای کیفیت و فرمولاسیون‌های ویژه د خاص با بیشترین و سودمندی تولید و عرضه می‌شوند. 

این ترکیب‌ها با تقویت کلاژن سازی و تغذیه بافت پوست، در برابر چین و چروک و افتادگی صورت مبارزه می‌کنند و درخشندگی و رطوبت پوست را بازیابی می‌کنند. به علاوه، به کارگیری ترکیبات معدنی، ویتامین‌ها، فاکتورهای رشد سلولی، پپتیدهای دارای سازگاری بافتی و اسیدهای آمینه در کوکتل‌های مزوفیوژن، اثربخشی این ترکیبات را بیش از پیش افزایش داده و موجب شده است که اکنون این محصولات به عنوان جایگزینی مناسب برای اعمال جراحی خطرناک زیبایی و نیز روش‌های لیزر تلقی گردند.

مزوتراپی به روش مزوفیوژن، با استفاده از روش میکرونیدلینگ، مواد مغذی حیاتی برای رشد سلول‌ها را مستقیماً به اپیدرم پوست منتقل می‌کند و بسته به موضع درمان و کارکرد مورد نظر (برای مثال برای از بین بردن جای اسکار یا نواحی آسیب دیده به دلیل تماس با نور آفتاب) از مواد اولیه گوناگونی در ترکیب خود بهره می‌برد.

مزوتراپی فیوژن چیست؟

مزوتراپی فیوژن با استفاده از قلم‌های فیوژن الکترونیکی انجام می‌شود، که دارای سوزن‌های قابل تنظیم با ضخامت 0.1 تا 2 میلیمتر هستند. ضخامت سوزن‌ها به ضایعه ایجاد شده و نوع پوست بستگی دارد. در صورتی که پوست زبری و ضخامت بیشتری داشته باشد، از سوزن با قطر بیشتر استفاده خواهد شد. در زمان قرارگیری روی پوست، این سوزن‌ها هیچ نوع دردی ایجاد نمی‌کنند و تا عمق 2 میلیمتری سطح پوست نفوذ می‌کنند.

مزوتراپی فیوژن چه نتایجی را به دنبال دارد؟

مزوتراپی فیوژن با استفاده از دستگاه میکروسوزن با 9 سوزن انجام می‌شود. در طول 1 دقیقه، حدود 75,000 ورودی سوزن روی پوست ایجاد می‌شود و در صورت درمان کامل در یک جلسه، این تعداد به 500,000 می‌رسد. این نشان‌دهنده‌ی سرعت بالای این قلم است. در واقع، با این روش، سلول‌های بنیادی پوست فریب بخورده و برای درمان ضایعات پوستی، فعالیت بیشتری انجام می‌دهند که منجر به تولید بیشتر کلاژن و الاستین می‌شود. 

همچنین پیشنهاد می‌شود مقاله ابریشم سازی موها چیست؟ را نیز مطالعه نمایید.

در برخی موارد، کلاژن لازم برای پوست تولید نمی‌شود، و در این صورت از سوزن‌های مزوتراپی برای تحریک لایه‌های زیرین پوست و ایجاد کلاژن استفاده می‌شود. این سوزن‌ها کانال‌های میکرویی در این ناحیه از پوست ایجاد می‌کنند تا مواد مورد نیاز پوست از طریق این کانال‌ها به لایه درم برسد و تحریک کلاژن منجر به رفع ضایعات پوستی شود.

بعد از انجام مزوتراپی فیوژن، کوکتل‌های برند فیوژن به داخل این کانال‌های پوستی وارد می‌شوند. این کوکتل‌ها یکی از بهترین ترکیبات قدرتمند برای تقویت و ترمیم پوست هستند. این محصولات از فرمولاسیون پیشرفته‌ای استفاده می‌کنند و کیفیت بالایی دارند. کوکتل‌های فیوژن شامل سرم‌ها و کرم‌هایی هستند که حاوی مواد معدنی، اسید هیالورونیک، ویتامین‌ها، فاکتورهای رشد، پپتیدهای بیومیمتیک و سایر عناصر موثر برای پوست هستند. (مزو رویتاکر مو هیرکر اورجینال)

مزوتراپی فیوژن چه نتایجی را به دنبال دارد؟

این روش درمانی و زیبایی به طور کامل غیرتهاجمی است و در زمان کوتاهی انجام می‌شود. افراد به دلایل متعددی ممکن است با مشکلات پوستی عمیق یا سطحی مواجه شوند، و این روش به آنها کمک می‌کند تا نتایج باورنکردنی را در کوتاه‌ترین زمان ممکن در پوست خود مشاهده کنند. 

مدت زمان درمان مزو فیوژن چه میزان است؟

مدت زمان درمان به وسیله این روش بستگی به شخص دارد، ولی حدودا به مدت چهار ماه و هفته ای یک مرتبه به درمان نیازمند می‌باشد.

مزایای استفاده از کوکتل مزو فیوژن

مزایای استفاده از کوکتل مزو فیوژن

کوکتلی قدرتمند و مفید که حاوی فاکتورهای رشد برای درمان تاسی و آلوپسی غیرآندروژنیک مردان است. اضافه کردن این کوکتل به قسمت‌های پوستی کف سر، بهبود گردش خون در ناحیه پوست سر و رشد فولیکول‌های موی سر را بهبود می‌بخشد. همچنین، استفاده از کوکتل مزوتراپی مو می‌تواند موجب پیشگیری از نازک شدن مو و تحریک مجدد رشد موها شود.

سخن پایانی 

در این مقاله اشاره شده است که مزوتراپی فیوژن یک روش درمانی است که برای ترمیم پوست‌های آسیب دیده استفاده می‌شود. در این روش، با استفاده از سوزن‌های میکرو، سطح پوست تحریک می‌شود تا منافذ آن باز شوند و مواد کوکتل فیوژن به راحتی در لایه درم پوست نفوذ کنند. این عمل باعث جوان‌سازی پوست می‌شود. همچنین، سوزن‌ها باعث تحریک پوست می‌شوند و تولید بیشتر کلاژن و الاستین را به همراه دارند که برای پوست ضروری هستند. به طور کلی این روش تأثیر بسزایی در زیبایی پوست دارد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.