دانستنی ها, نکات زیبایی

بررسی تفاوت فیلر نورامیس اورجینال (اصل) با نوع تقلبی (فیک) آن

ژل نورامیس یک فیلر و پرکننده دوفازی بر پایه هیالورونیک اسید بوده است که توسط شرکت مدیتوکس کره جنوبی تولید و عرضه می‌شود. شرکت مدیتوکس با تولید نوعی سم بوتولینوم نوع A به نام سم نورانوکس معروف است. این شرکت از تکنولوژی شِیپ (SHAPE) برای ساخت محصولات خود استفاده می‌کند و به همین دلیل ترکیبات و پیوندهای متقاطع منحصر به فردی در فیلرهای خود دارد.

استفاده از ژل نورامیس نتایج جوانسازی چشمگیری را در کمترین زمان ممکن در حدود یک تا دو هفته به ارمغان می‌آورد و ماندگاری آن‌ها به طور معمول بین ۱۲ تا ۲۴ ماه است. این فیلر از هیالورونیک اسیدی با اتصالات متقاطع بادوام و پایدار تهیه شده است.

بیشتر بخوانید: مقایسه ژل رووفیل اصل و تقلبی

ژل و فیلر نورامیس هم به صورت اصل و اورجینال و هم به صورت فیک و نامرغوب در بازار عرضه می‌شود. تزریق ژل نامرغوب و فیک می‌تواند بسیار درد سر ساز و خطرناک باشد و ممکن است عوارض غیر قابل جبرانی را برای فرد به بار بیاورد. در نهایت براساس موارد بیان شده می‌توان اینگونه نتیجه گیری کرد که ژلی را باید انتخاب کرد که هم اصل باشد و هم بدن نسبت به آن‌ها حساسیت نداشته باشد. در ادامه نحوه تشخیص ژل نورامیس اصلی و فیک را بررسی خواهیم کرد.

همانطور که اشاره شد، امروزه ژل نورامیس در بازار به دو‌صورت اصل و تقلبی وجود دارد و مصرف نورامیس تقلبی خطرات و عوارض جدی برای فرد را به همراه داشته باشد. در نتیجه، میبایست مطمئن شویم که ژلی که مورد استفاده قرار می‌گیرد اصل باشد؛ چرا که پوست یکی از اجزای حساس بوده و حفظ سلامت آن بسیار حائز اهمیت است.

روش‌ تشخیص ژل نورامیس اصلی و تقلبی

جهت تشخیص تفاوت ژل نورامیس اوجینال و فیک، می‌توانید به موارد زیر توجه نمایید. با رعایت و در نظر گرفتن این موارد می‌توانید از نتیجه حاصل از فیلر مورد نظر با خیال راحت بهره‌مند شوید:

  • معتبر بودن فروشگاه

از فروشگاه‌ها و مراکز معتبر و با سابقه برای خرید ژل استفاده نمایید. پیشنهاد ما به شما این است که از منابع رسمی و معتبر برای خرید استفاده کنید تا از اصل بودن کالای مورد نظر اطمینان داشته باشید.

  • بسته‌بندی و برند

بررسی بسته‌بندی ژل و بررسی برند تولید کننده بسیار حائز اهمیت است. توصیه می‌شود حتما بررسی کنید که آیا نام تجاری و لوگوی شرکت واضح و درست است یا خیر. در ادامه این موارد را مفصل بررسی خواهیم کرد.

  • شماره پیگری

هر ژل و یا فیلر نورامیس اصلی دارای یک شماره پیگیری یا سریال بر روی بسته‌بندی است. از تحریف یا تغییر این شماره اطمینان حاصل نمایید.

  • قیمت محصول

به طور معمول قیمت ژل نورامیس تقلبی نسبت به نوه اصلی آن پایین‌تر از قیمت موجود در بازار است. نکاتی مثل قیمت استثنایی یا پیشنهادهای خیلی ارزان میبایست هشدار محسوب شود. در نتیجه به همه تبلیغات و یا تخفیفات اطمینان نکنید.

  • مشاوره پزشک

اصلی‌ترین راه جهت تشخیص ژل نورامیس اصلی و تقلبی، مراجعه به پزشک متخصص در این زمینه است. پزشک متخصص می‌تواند فرد مورد نظر را درباره نحوه تشخیص ژل اصلی و چگونگی سودمندی مصرف آن راهنمایی کند.

با در نظر گرفتن این روش‌ها و با دقت در خرید ژل نورامیس می‌توانید محصول اصلی را تشخیص داده و از عوارض جانبی ناخواسته پیشگیری نمایید. در ادامه به بررسی برخی دیگر از این تفاوت‌ها جهت تشخیص ژل اصلی از نوع تقلبی آن خواهیم پرداخت.

بررسی تفاوت‌های ژل نورامیس اصلی و تقلبی

بررسی تفاوت میان فیلر نورامیس اورجینال (اصل) با نوع تقلبی (فیک) آن

کیفیت چاپ و رنگ جعبه از دیگر عوامل مهم در تشخیص حالت اصل و فیک از هم است. به طوری که رنگ ژل نورامیس والیوم اصل به رنگ طلایی بوده اما تقلبی آن مایل به قهوه‌ای است.

بررسی تفاوت میان فیلر نورامیس اصل با نوع تقلبی

خطوط کناری قرار گرفته در کنار جعبه محصول دارای توناژ رنگی بوده که این رنگ‌ها در ژل اصلی تفکیک شده و واضح هستند و پهنای بیشتری نسبت به ژل فیک داراست.

بررسی تفاوت میان فیلر نورامیس اورجینال با نوع فیک

کاور کاغذی روی محصول اصلی به رنگ طلایی با خطوط قهوه‌ای بوده اما در مدل تقلبی آن با خطوط مشکی رنگ ارائه می‌شود.

تفاوت ژل نورامیس اصلی و تقلبی

از دیگر تفاوت‌های این محصول را می‌توانید در تصویر فوق مشاهده نمایید. با مقایسه این دو تصویر می‌توانید تفاوت میان محصول اصلی و تقلبی را دریابید تا در هنگام خرید از اصالت کالا مطمئن باشید.

فیلر نورامیس اصلی و تقلبی

به علاوه لیبل نقره‌ای رنگ روی‌ ژل و فیلز اصلی و اورجینال دارای اندازه کوچک تری نسبت به نوع فیک آن می‌باشد.

سخن پایانی

امروزه تزریق‌ انواع ژل و فیلر در میان افراد بسیار رایج است اما استفاده از نوع اصلی و اورجینال این محصول بسیار مهم است. در این مقاله به بررسی تفاوت میان فیلر نورامیس اورجینال (اصل) با نوع تقلبی (فیک) آن پرداختیم. امیدواریم مطالب ارائه شده برای شما مفید واقع شوند.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.