نکات زیبایی

تفاوت ژل رووفیل اولترا و پلاس

محصولات REVOFIL (رووفیل) شامل فیلرهای پوستی هستند که دارای پپتیدهای بیومیمتیک و اسید هیالورونیک متقاطع هستند. آن‌ها قابل جذب و تجزیه در بدن هستند و حاوی مواد فعال و نوآورانه‌ای هستند که باعث افزایش کشش پوست و بهبود آن می‌شوند. فیلرهای پوستی REVOFIL برای افرادی که می‌خواهند ظاهر طبیعی و جوان‌تری داشته باشند، به ویژه افراد مسن، ایده‌آل هستند. این محصولات سریعاً اثرات زیباسازی را نشان می‌دهند و نتایج یک درمان به وسیله این ژل ممکن است بین ۱۰ تا ۱۲ ماه ماندگاری داشته باشد.

فیلر رووفیل چگونه عمل می‌کند؟

ترکیب اجزای تک فازی و دوفازی در محصولات رووفیل آنها را به شدت موثر و استثنایی کرده است. این محصولات عمدتاً از هیالورونیک اسید (HA) و پپتیدهای بیومیمتیک تشکیل شده‌اند. با فعال‌سازی الاستین، کلاژن و سایر عناصر ماتریکس خارج سلولی، رووفیل فرآیند جوان‌سازی طبیعی پوست را تحریک می‌نماید.
HA آب را به داخل پوست جذب می‌کند و موجب افزایش حجم و درخشندگی طبیعی پوست می‌شود. علاوه بر این، محصولات رووفیل حاوی ترکیبی چندجزئی از ویتامین‌ها، مواد معدنی و کوآنزیم‌ها می‌باشند که به تقویت و تغذیه پوست کمک چشمگیری می‌کنند.

ژل رووفیل اولترا

کاربردهای ژل رووفیل

  1. فرم دهی بینی
  2. فرم دهی در چانه و زاویه فک
  3. حجم دهی و فرم دهی لب‌ها
  4. ایجاد جلوه شاداب و صاف در پوست
  5. پر نمودن چین و چروک های عمیق پوستی
  6. حجم دهی و برجسته سازی گونه و نواحی مختلف در صورت

آیا فیلرهای رووفیل عوارض دارند؟

فیلرهای رووفیل با کیفیت بالا و ایمن هستند و به طور عمومی هیچ عارضه‌ای ایجاد نمی‌کنند. با این حال، بسته به حساسیت پوست هر فرد، ممکن است عوارض جانبی شامل خارش، قرمزی، تورم و درد در ناحیه تزریق رخ دهد.

  • رووفیل پلاس

فیلر رووفیل یک فیلر با حجم‌دهی ملایم است که در لایه میانی پوست تزریق می‌شود و به طور معمول تا 10 ماه اثر می‌گذارد. کاربردها و نقاط تزریق آن عبارتند از:

  1. گونه
  2. گردن
  3. پیشانی
  4. پل بینی
  5. لیفت لب
  6. زیر چشم
  7. خط خنده
  8. چانه و زاویه سازی فک
  9. اندازه سوزن برای تزریق، G27 می‌باشد.
  • رووفیل فاین

فیلر رووفیل فاین برای کاهش خطوط سطحی و ریز، به ویژه در ناحیه اطراف چشم استفاده می‌شود. تزریق این فیلر در لایه سطحی‌ترین پوست با استفاده از سوزن بسیار نازک صورت می‌گیرد و بدون درد است. به دلیل تزریق در لایه سطحی پوست، ماندگاری این نوع فیلر کمتر از فیلرهای الترا و پلاس است.

  1. گونه
  2. گردن
  3. زیر چشم
  4. استخوان ابرو
  5. روی دست ها
  6. اندازه سوزن برای تزریق، G30 می باشد.

بیشتر بخوانید:  پی آر پی صورت چیست؟ مزایا و کاربردهای آن

کاندیدای مناسب برای ژل رووفیل چه کسانی هستند؟

کسانی که ۱۸ سال یا بالاتر هستند، سابقه آلرژی به هیالورونیک و بیماری خاصی ندارند، می‌توانند از فیلر رووفیل جهت بهبود خطوط پوستی، فرم دهی و حجم دهی نواحی مختلف صورت استفاده نمایند. توصیه می‌شود پیش از استفاده از آن، با یک پزشک متخصص درمان زیبایی مشورت نمایید تا توصیه‌ها و مقدار مناسب فیلر را برای شما مشخص کند.

ژل رووفیل پلاس

مراقبت های بعد از تزریق ژل رووفیل

  1. بعد از تزریق فیلر رووفیل، ممکن است التهاب و قرمزی در محل درمان طبیعی باشد و بعد از چند روز بهبود خواهد یافت. توصیه می‌شود از فشار در ناحیه تزریق خودداری کنید تا جابجایی ژل را کاهش دهید.
  2. مصرف مایعات به میزان کافی می‌تواند در کاهش التهاب‌ و بهبودی سریع‌تر تاثیرگذار باشد. بعد از تزریق، پیشنهاد می‌شود مقدار مناسبی آب و مایعات بنوشید.
  3. همچنین، برای کاهش درد و تورم در ناحیه تزریق، می‌توانید از کمپرس سرد استفاده کنید. اما حتماً به این نکته داشته باشید که فشار روی محل تزریق نگذارید و تنهت از کمپرس سرد بدون اعمال فشار استفاده کنید.

سخن پایانی

فیلر رووفیل الترا جهت حجم دهی و کاهش خطوط با عمق زیاد مورد استفاده قرار می‌گیرد. این ژل در نواحی مختلف صورت، اعم از پیشانی، پل بینی، خط خنده، گونه، فک و چانه تزریق می‌شود. به عنوان یک فیلر به عمق ترین لایه پوست تزریق می‌شود. رووفیل الترا به دلیل تزریق در عمق پوست، معمولاً ماندگاری بیشتری نسبت به سایر فیلرها دارد و معمولا مجددا نیاز به تجدید آن سالیانه است.

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.