ژل درموفیل 1۰ سی سی اورجینال

تضمین اصالت و اورجینال بودن کالا
  • ساخت فرانسه
  • فرم دهی به صورت
  • سفت و لیفت کننده پوست
  • با منشا هیالورونیک اسیدی
  • طراوت بخش و رطوبت رسان
  • حجم دهنده عالی به لب، گونه و چانه
  •  درمان انواع چین و چروک‌ و خطوط صورت
  • مناسب برای تمام نواحی صورت بجز زیر چشم

 

3,000,000 تومان

13 نفر در حال مشاهده این محصول هستند!

ژل فیلر درموفیل 10 سی سی Dermofill فرانسه

ژل فیلر درموفیل 10 سی سی Dermofill فرانسه

 

درباره فیلر درموفیل 10 سی سی

فیلر درموفیل فرانسه یکی از مناسب ترین گزینه‌ها جهت از بین بردن چین و چروک‌های پوست بشمار می‌رود. درموفیل یک فیلر ویژه جهت انجام کارهای زیبایی و جوانسازی می‌‌باشد. فیلر درموفیل ۱۰ سی سی در کانتورینگ صورت، افزایش حجم لب و زیبا سازی پوست توسط پزشک متخصص مورد استفاده قرار می‌گیرد. این ژل دارای گواهینامه معتبر سازمان غذا و داروی آمریکا بوده و از معتبر ترین برندهای فیلر در سراسر دنیا شناخته می‌شود.

 

نواحی قابل تزریق فیلر درموفیل 10cc

ژل درموفیل فقط در مناطق خاصی از صورت مورد استفاده قرار می‌گیرد. مصرف این فیلر به عنوان پروتز در ناحیه سینه، باسن و یا سایر نقاط از بدن مجاز نیست. باید توجه داشته باشید که در هنگام تزریق این ژل در مناطقی مثل دور چشم ها باید با ظرافت و دقت بسیار بالا کار کرد.

ژل‌های برند درموفیل از هیالورونیک اسید تشکیل شده‌اند که یک ماده بسیار تأثیرگذار جهت جوان سازی و رفع چین و چروک محسوب می‌شود. در نتیجه در قسمت هایی مثل خط خنده، خطوط خطوط پنجه کلاغی و همچنین سایر قسمت‌هایی از صورت که دارای خطوط چروک می باشند می توان از ژل درموفیل استفاده نمود. همچنین این ژل به حجم دهی و اصلاح فرم لب ها نیز کمک می‌کند.

به طور مختصر مناطق قابل تزریق را بیان می‌کنیم:

  • لب، گونه و چانه
  • برطرف کردن چین و چروک
  • زاویه سازی و کانتورینگ صورت
  • از بین بردن خط اخم یا نگرانی و خط لبخند

مدت زمان ماندگاری ژل درموفیل 10 سی سی

ژل درموفیل 10 سی سی از فرمولاسیون و مواد ارگانیک قابل جذب ساخته و طراحی شده است و همین موضوع سبب شده که ژل درموفیل یک ژل کاملا ایمن و بی خطر بشمار رود. ویژگی قابل جذب بودن ژل درموفیل موجب شده است که گاهی برای گرفتن نتیجه دلخواه در نقطه‌ی مورد نظر چند بار تزریق صورت گیرد. در مجموع ژل درموفیل جز کم‌ترین عارضه بوده و تنها با تزریق میزان کمی ژل می‌توانید به نتیجه‌ی دلخواه خود دست یابید.

 

ویژگی های ژل درموفیل ۱۰ سی سی

ژل پروفیل از کیفیت بالایی برخوردار است. در نتیجه برای تزریق این ژل می‌توان از کیفیت آن مطمئن بود. این فیلر را با استفاده از بهترین مواد طبیعی تولید می کنند. بر همین اساس شما از تزریق آن می توانید نتیجه مناسبی را کسب نمایید‌.

این محصول در حجم های مختلفی تولید می‌شود و هر یک از آن‌ها برای تزریق در ناحیه خاصی از صورت مورد استفاده قرار می گیرد. برخی از آن‌ها بیشتر برای تزریق لب مورد استفاده قرار می گیرند و برخی دیگر از نمونه های آن‌ها برای گونه و چانه هستند. میزان استفاده و تزریق آنها روی هر بخش صورت بسته به نظر و تشخیص پزشک دارد.

 

مزایا استفاده از فیلر درموفیل 10 سی سی

مصرف ژل درموفیل مزایای بسیاری برای بهبود ظاهر اجزای صورت و زیبایی پوست به ارمغان می‌آورد. با تزریق این ژل می‌توان لب‌های نازک را حجیم کرد، زاویه فک ایجاد کرد، چین‌وچروک‌ها را رفع نمود و ظاهری جوان‌تر ایجاد نمود.

  • افزایش‌دهنده میزان ترشح کلاژن و الاستین

با بالا رفتن سن تولید کلاژن و الاستین هم مانند اسید هیالورونیک در بدن کاهش می‌یابد. اسید هیالورونیک موجود در ترکیبات فیلر درموفیل بر میزان تولید کلاژن و الاستین تأثیر گذاشته و سبب ترشح افزایش آن‌ها در بدن می‌شود.

  • تأثیرگذاری سریع و ماندگار

استفاده از ژل درموفیل 10 سی سی برای حجم‌دهی به لب و گونه، زاویه‌دار کردن فک، صاف کردن پوست و ازبین‌بردن چین‌وچروک نتیجه بخشی سریع به همراه دارد و در طولانی‌مدت تاثیر آن ماندگار است.

  • بی‌خطر بودن ژل درموفیل

تزریق ژل روشی غیرتهاجمی برای زیبایی بیشتر است. تنها عوارضی که امکان دارد در اثر تزریق ژل درموفیل رخ دهد وجود قرمزی و تورمی خفیف در محل تزریق خواهد بود که به‌صورت طبیعی چند روز بعد از تزریق از بین می‌رود.

  • عدم احساس سنگینی

ترکیبات ژل درموفیل 10 سی سی، همان مواد طبیعی پوست انسان هستند، این ترکیبات هم ظاهر زیباتری را ایجاد می‌کنند و هم به‌خاطر ساختار طبیعی خود باعث ایجاد حس سنگینی در صورت نمی‌شوند.

 

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “ژل درموفیل 1۰ سی سی اورجینال”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

3,000,000 تومان