فیلر ای پی تی کیو EPTQ S500 (10سی سی) اورجینال

تضمین اصالت و اورجینال بودن کالا

مدت اثر: ۶۸ ماه

سوزن: ۲ x 27 G1 / 2

ساخت کشور کره جنوبی

فیلر EPTQ S500 (10CC)

دارای سرنگ با حجم ۳*۳ میلی لیتر

6,000,000 تومان

13 نفر در حال مشاهده این محصول هستند!

درباره فیلر e.p.t.q

در حقیقت فیلر ای پی تی کیو EPTQ S500 یک فیلر با چگالی بالا، خالص شده، بر پایه اسید هیالورونیک، تثبیت شده، شاخص ویسکوزیته 500، با و بدون لیدوکائین می‌باشد. این محصول همچنین به عنوان فیلر صورت نیز معرفی می‌شود.

ژل فیلر e.t.p.q 

یکی از فیلرهای کارآمد برای زاویه سازی صورت و فرم دهی به فک و چانه ژل Eptq S500 بوده این ژل که ساخت کشور کره جنوبی می‌باشد. ژل فیلر Eptq S500 حاوی هیالورونیک اسید بوده و برای بدن هیچ گونه عوارضی به همراه نخواهد داشت. ژل ای پی تی کیو مدل 500 با پر کردن گونه‌ها و تزریق در فک و چانه ها و مدت ماندگاری 9 ماه می‌تواند نواحی فرورفته‌ی صورت را حجم دهد و سبب تناسب اجزای مختلف صورت فرد مورد نظر شود.

مواد تشکیل دهنده فیلر ای پی تی کیوe.p.t.q‌ S500

HA – 24 میلی گرم در میلی لیتر اسید هیالورونیک سیب آبرسانی به پوست می‌شود که در نتیجه پوست شما را مرطوب نگه داشته و آن را درخشان جلوه می‌دهدهمچنین دارای خاصیت ضد چین و چروک بوده که به علت داشتن ظرفیت آن در حفظ مقادیر زیادی آب، به پیشگیری از ایجاد چین وچروک کمک شایانی می‌کند و چین و چروک‌های موجود را پر کرده تا در نهایت ظاهر آن‌ها را کاهش دهد.

درباره فیلر e.p.t.q
ترکیبات
و میزان ماندگاری ژل e.p.t.q S500

ژل Eptq S500 از انواع ژل‌های پرکننده صورت بشمار می‌رود و ساخت کره جنوبی است که در زاویه سازی صورت کاربرد دارد. این ژل‌ها دربردارنده اسید هیالورونیک می‌باشند و متخصصین زیبایی از آن‌ها برای اصلاح و رفع نواقص بافت نرم صورت استفادهمی‌نمایند.

اسید هیالورونیک نقش بسزایی در جوانسازی پوست ایفا می‌کند که این کار از طریق پر کردن نواحی بین سلولی و فراهم نمودن محیطی مناسب برای سلولهای پوست صورت می‌گیرد. ضمن این که اسید هیالورونیک مسئولیت تحریک تولید کلاژن و محافظت از پوست ر‌ا بر‌ عهده دارد.

در زاویه سازی صورت نقاط کلیدی صورت، برجسته تر می گردند تا تناسب آن ها با بقیه اجزای صورت حفظ شود. این نقاط شامل گونه، چانه، زاویه فک و خطوط فک هستند که در زاویه سازی پزشک متخصص با بررسی این نواحی صورت زاویه سازی را تعیین می‌نماید.

این فیلرها برای از بین بردن چین و چروک، پر کردن گونه ها و زاویه سازی فک و چانه تزریق می‌شوند. از مهم ترین ویژگی‌های این فیلر‌ها می‌توان به چسبندگی و سفتی آن به بافت پوست و یکنواختی در جذب آن اشاره نمود. این ژل‌ها نزدیک به ۹ ماه ماندگاری دارند.

نواحی قابل استفاده ژل های e.p.t.q S500

  • حجم دهی به چانه و گونه
  • مادلینگ و زاویه سازی صورت
  • درمان چین و چروک های عمیق و شدید

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “فیلر ای پی تی کیو EPTQ S500 (10سی سی) اورجینال”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

6,000,000 تومان